woensdag 13 mei 2009

voorlopig de laatste roos 3019


Vanavond had ik zin om iets te maken, ik ben voor het gemak gegaan, ik had de goede kleur nog op de locker. en na 3 kwartier klaar. (ik had eigenlijk even genoeg van de hollandse stofjes stofjes)




Deze is voor sofie, ik hoop zo dat het past, ik heb het patroon wat aangepast, ik zou het heel jammer vinden als het jurkje niet zou passen ik had al een maatje 92 voor haar gemaakt, maar helaas, dit stond haar niet, (was haar te groot)nu heb ik het kleiner gemaakt, op hoop van zegen.......................




Zelf vind ik het een schattig jurkje geworden.


PS
Nou het past dus mooi niet, nou niet passen is het niet het zit niet mooi, vanavond de hele handel los gehaald, (het bovenstukje dan) en er stukje aan gezet (dit valt haast niet op)en het orgininele patroon gemaakt, met belegjes dit lijkt een stuk beter, is iets hoger en smaller, het lijkt mij nu goed.

Ik had sneller een nieuw roosje kunnen maken, maar zelf vond ik de stofjes samen zo leuk.
En ik had niet voldoende stof, en band om dezelfde te maken.





Groet Nellie

3 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Het is zeker een schattig jurkje geworden en dat in drie kwartier! Het modelletje is zo eenvoudig, maar door de stofjes, en accenten van een bandje en randje is 'ie gewoon super!

Groetjes, Collie

Christel zei

Drie kwartier, wow (ok, het uithalen enzo niet meegerekend). Het duurt bij mij bijna wel drie kwartier voordat ik mijn naaimachine uit de kast op tafel heb en de juiste kleur garen erin haha, ik hou van overdrijven merk je al. Mooie creaties hoor. Kom van de ene mooie blog op de ander.

Anoniem zei

Ziet er heel leuk uit, jammer dat het niet meteen paste!
Maar ik ben net zo,dan maar los tornen passen zal 't!!

groetjes Thea