donderdag 23 juli 2009

Het vestje is ook af, setje is compleet







Gisteren heb ik het vestje afgemaakt, het model komt uit de Ottobre zomer 2009, het is het patroon van wikkelvest Kayla, maar ik had niet genoeg stof om het voor pand orgineel na te maken, dus zonder overslag gedaan.
Het setje is gemaakt in de maat 62.





Het ging allemaal niet zo vlot, de tricot aan de binnekant van de capuchon, rekte aardig uit, ik het het hals naadje wel 3 keer uit gehaald, om dat het steeds niet naar mijn zin was,op het laatst heb ik het met de hand vast gezet, dit was veel netter. (had ik dat nu maar direkt gedaan, het heeft me een halve middag gekost, maar ja.............................. het is klaar, en vandaag maar gelijk weg gebracht.



Ik heb het gemaakt, voor een bewoonster bij mij op het werk, dit is voor een achter kleinkind.



De mevrouw was er erg blij mee, ik ook weer blij dus........................



Geen opmerkingen: