dinsdag 18 augustus 2009

Award Gekregen



Ook ik was erg verrast toen ik zag dat ik deze award heb gekregen, van Ciska en van Linda nou dames hartelijk dank hier voor, ik vind het heel leuk om genomineerd te zijn!
Het is de bedoeling dat ik 5 dingen noem die mij gelukkig maken, nou hier komen ze,
1, Mijn gezin, mijn man en kinderen.
2, Onze familie waar we goed mee omgaan, hier kan ik ook erg van genieten., onze beide ouders, zijn er nog, dat is natuurlijk iets om dankbaar voor te zijn.
3, Mijn werk vind ik ook mooi om te doen, ik werk in de keuken van een verzorgins tehuis, en vind het erg dankbaar werk.
4,Ik vind het heerlijk om achter de naaimachine te zitten, en leuke kleding maken, maar ook het lezen van een boek vind ik heerlijk, en natuurlijk af en toe achter de pc.
5, Het zingen bij het koor waar ik lid van ben, vind ik ook erg leuk!.
Het is de boeling om deze award door te sturen, maar iedereen heeft volgens mij al een award gehad, ik kon ook geen keuze maken, dus ik stuur de award verder niet door.
Groetjes van Nellie

Geen opmerkingen: