vrijdag 28 augustus 2009

Femke live in concert .
















Femke heeft al 10 jaar zangles en kan erg mooi zingen, nu was ze 2 weken geleden op donderdag Mepppeldag, en kwam met de mensen van deze band in gesprek, en werd eigenlijk het podium opgetrokken, en ze heeft gezongen, voor mega veel publiek (+- 1000 mensen ), ik was er jammer genoeg niet bij, maar ik ben erg trots op mijn kanjer!!!
Wij waren samen een midweekje weg, en kregen midden in de nacht een sms. Pap en Mam...... ik heb gezongen voor heel veel publiek, het was GAAAAAAAAAAAF......................... nou ik was best wel even een beetje emotioneel. echt heel leuk!

3 opmerkingen:

Christel zei

Wat gaaf, ze straalt helemaal. Kan me voorstellen dat je er emotioneel van werd. Wat een mooie dochter hebben jullie.

Isabelle zei

Oh, wat gaaf! Ze staat erbij of ze al jaaaaren op het podium staat! En idd ze staat te stralen. Ik kan me goed voorstellen dat je daar even emotioneel van werd, Nellie. Wat zul je trots zijn.

Anita zei

Wat knap van je dochter Nellie,
ik heb gister op een verjaardag karaoke gedaan, nou dat valt nog niet mee zeg.
Jammer dat je er niet bij was, maar er komt vast nog wel een volgende keer.

groetjes Anita