zaterdag 26 december 2009

25 jaar geleden.....................................















Wij zijn 25 jaar getrouwd vandaag! en dat gaan we dus vieren.










We hebben ons voor de foto op de uitnodigings kaart weer in onze trouw kleding gestoken, alleen het pak van mijn man is niet bewaard gebleven, en hij heeft een nette blazer aangetrokken, maar de foto is zwart wit afgedrukt, dus het valt niet zo erg op.





Mijn pakje was me zelfs iets te groot, maar het was wel lachen hoor geweldig!.
Ik heb er ook nog even een boeketje bij gemaakt, het lijkt net echt dus.
Alleen de voorpret al, we hebben vreselijk gelachen tijdens het nemen van de foto's, vooral bij de hunnebedden, wat een drukte daar zeg, en dan moet je de auto uit.......................

7 opmerkingen:

Jos van KloskaCreAtief! zei

Wat een leuk idee zeg! Fijne dag in ieder geval en op naar de diamanten bruiloft!

Judith zei

Wat leuk! En wat super dat je nog in je trouwkleding past! (dat gaat hier niet lukken ben ik bang...)
Gefeliciteerd en een hele fijne dag!

Groetjes Judith

Juffrouw Tuttebel zei

Geweldig zeg dat je je trouwjurk nog aan kan.
Heel hartelijk gefeliciteerd beide en een hele fijne dag!

Groetjes Arjanne

Nicole Claudia zei

Van harte gefelicteerd!! Leuk die foto's bij de hunnebedden!! Leuk dat je je trouwjurk nog aankan. Ik pas hem ook nog wel, maar het is zo'n gevaarte (16 jaar geleden was alles nogal volumineus) dat ik volgens mij mijn nek breek als ik daarmee op hakken rondloop, hahaha

Groetjes, Collie

Hannie zei

Van harte Gefeliciteerd met jullie gouden bruiloft. Leuk idee die twee foto's en ook leuk dat je je trouwjurk nog aan kan. (zelfs te groot is...dat zullen niet veel vrouwen je nadoen ;-))

Aline zei

Wat een leuke foto's. Van harte gefeliciteerd!

Isabelle zei

Alsnog van harte gefeliciteerd, Nellie! En wat een prachtige foto's, oud en nieuw!

Groetjes, Isabelle