dinsdag 12 februari 2013

Eindelijk weer wat op mijn blog geplaatst.


tricot rokje ik gebruikte hiervoor het rokdeel van de knoopjurk, ha ha wat een handig patroon , dat knoopjurkje!
 knoopjurkje word shirtje
tuniekje uit een oude Sandra mode 

knoopjurkje uit de knip van Februari 2011






Pff wat heb ik lang niets gepost zeg, ik geef toe ben daar de laatste tijd heel slordig in, maar ik maak best nog wel wat hoor , o.a dit knoop shirtje, rokje,2 tuniekje, en wat poppenkleertjes  ik maak overal foto's van maar dan...... ;-), verder ben ik best veel bezig  met leuke bloemstukjes en decoratie spulletjes voor in huis, dat vind ik ook erg leuk om te doen!

3 opmerkingen:

Plenty of Presents zei

Je bent zeker lekker bezig geweest. Handig om een model in tweeen te splitsen. Het ziet er allemaal leuk uit. groetjes Paula

Elfi zei

Het was inderdaad een hele tijd geleden dat ik iets van je heb gezien. Leuke dingen heb je weer gemaakt.

JES! zei

Ha Nellie, leuk om weer wat van je te zien! Leuke dingen heb je gemaakt. Het knoopshirt is echt super!