zondag 24 juni 2012

Even weer een berichtje op het blog

Familie van Buiten


Deze foto is vorige week gemaakt toen het niet regende ;-)

Zo weer even een foto van mij (ons) ik naai best wel veel, maar het komt er niet van om het hier te plaatsen, ik zal dat binnen kort doen, ik heb vooral rokjes voor mezelf gemaakt, en een tuniekje, en niet te vergeten de meisjes rokjes!.

Mijn Toppers!!!
    
Rokje met uiltje
Maar ik ben ook druk met opruimen gewest alle kasten, de zolder eigenlijk alles is weer heerlijk opgeruimd, en daar gaat ook veel tijd inzitten.

1 opmerking:

SAEN CREA SUPPORT zei

Hallo Nellie,
Op onze blog hebben wij een loting gedaan onder onze volgers.
Hierbij heeft u gewonnen!
HARTELIJK GEFELICITEERD!

Wanneer u een berichtje achterlaat op onze blog, kunnen we contact opnemen!

Groetjes, Saen Crea.