woensdag 14 januari 2009

Eindelijk weer eens wat gemaakt


Deze week heb ik mezelf eens even aangepakt, ik had geen zin, geen (tijd )om te naaien, wel een hele drukke december maand gehad , maar dat heeft iedereen denk ik, dus eindelijk een tuniek voor Sofie afgemaakt, het is een model uit de knippie baby (zomer 2008) deze had ik al eerder gemaakt, nu een maatje groter.
Het rib stofje heb ik op sancho al vaak voorbij zien komen, maar ik blijf het leuk vinden!

Ik had er eigenlijk gehaakte bloemetjes op willen zetten, maar dit stond niet, was net niet de goede kleur, dus heb ik weer lintjes met een knoopje er opgezet, ook een paar labeltjes van het stipjes lint er tussen gedaan, ik vind het een leuke tuniek geworden, nu maar hopen dat het weer past.


Ik geloof dat ik nu de naaidip weer te boven ben, ga morgen verder met eigen spijkerrokje

Geen opmerkingen: