zaterdag 17 januari 2009

Naaimachine voor Femke


Deze week kwam een kennis met deze naaimachine voor Femke, het is de Singer Serenade 10.
De machine stond er maar , en werd nooit gebruikt, en ze had al eens van mij gehoord dat Femke ook wel graag een machine wou, en heeft ze deze gekregen. (super toch)
Ze is er erg blij mee, we hebben vanmiddag het boekje wat er bij hoort bij Matri besteld, en gelijk uitgeprint. (boekje was er niet meer bij)
Zelf heb ik voor dat ik mijn Pfaff kreeg, ook 17 jaar op de Samba 6 genaaid, , en heb er nooit geen problemen mee gehad! (deze Serenade lijkt er wel op maar is wat luxer)
We brengen de machine wel even weg voor en service beurt, dat heeft de machine nog nooit gehad, maar er is ook bijna niet op genaaid.
Het is een prima machine om mee te beginnen, ik ben benieuwd wat ze er mee gaat doen, ze heeft het nu erg druk met school. zit in haar examen jaar, maar wil het naaien wel graag leren!
Als ze wat gemaakt heeft zal ik hier zeker laten zien!
Groetjes van Nellie

Geen opmerkingen: