donderdag 12 november 2009

BK 3449


Dit rokje heb ik voor Sofie gemaakt, uit de rest stofjes van mijn eigen rokje.


Ik heb het rokje simpel gehouden, ik had niet genoeg sier band meer in de juiste kleur.

Ik hoop maar dat het past, ik heb de breedte van maat 92 gedaan, en de lengte van maat 104 .

Sofie is zaterdag jarig , nu nog op zoek naar een mooie legging, en een shirtje er bij, dan heeft ze een mooi cadeautje dacht ik.
Speelgoed krijgen vaak toch al heel veel op de verjaardag.


Groetjes van Nellie

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat klopt helemaal Nellie!!

De kids van tegenwoordig hebben massa's speelgoed!
Ik vind het weer een leuk rokje geworden.Toch zou het misschien leuker zijn om er wel een sierbandje op te naaien.Zeker voor een kind!!

Misschien dat je voor zaterdag nog erhgens wat kunt kopen???

Groetjes Thea

Nicole Claudia zei

Dit is juist leuk!! Ik heb ook heel vaak wat moois gemaakt voor verjaardagen hoor! Ook voor andere kindjes. En die waren daar toch héél erg blij mee.

Groetjes, Collie