zaterdag 21 november 2009

Even Pauze

Helaas kan ik op dt moment niet veel beginnen, mijn locker is stuk, is nu al een week bij de dealer, en nog niet klaar.

De locker begon een beetje te stinken, net als of hij te warm werd, ik mocht er ook absoluut niet mee verder locken.

Ik was bezig met sjaaltjes te rolzomen, voor een nieuwe outfit van het koor waar ik bij zing.
Volgende week hebben we een jubileum concert, en dan moeten de sjaaltje eigenlijk af zijn.
Ik heb de resterende sjaaltje uitbesteed, want ik weet nu niet hoe lang dit nog gaat duren.

Verder was ik bezig met een rokje voor mezelf, en een jasje er op.
We zijn zeer binnenkort 25 jaar getrouwd, en daar horen natuurlijk nieuwe kleren bij!!

Ja dan mis je de locker toch wel hoor, ik hoop wel dat hij weer gemaakt kan worden, het rook niet goed in ieder geval!!

Groetjes Nellie

Geen opmerkingen: