maandag 4 oktober 2010

pfaff dual matic 955


Deze machine heb ik gekregen van mijn schoonvader, het was de machine van mijn schoonmoeder, maar ze heeft er amper op genaaid. ((toen is ze al ziek geworden)
Mijn pfaff 6122 tipmatic is wel een paar jaar jonger, maar heel veel gebruikt, en dat kan ik soms wel merken.
Nu ga ik mijn eigen machine eerst voor een onderhouds beurtje weg brengen


Ik ben erg blij met deze degelijke reserve machine!
Ik heb er vanavond al een blousje op gemaakt, hij doet het uitstekend!
Groetjes Nellie

1 opmerking:

Nicole Claudia zei

Fijn een reservemachine is altijd wel prettig, zeker als je oude machine al wat kilometertjes erop heeft afgelegd!!

Je bent toch alweer lekker op dreef, pasgeleden een rokje + shirtje (geloof ik) en nu een blousje...

Fijne dag vandaag!

Groetjes, Collie