vrijdag 15 oktober 2010

Weer wat kleding stukken afgemaakt




Hier lagen nog wat geknipte werkjes te wachten om afgemaakt te worden oa dit waterval shirt uit de knip van Februari 2010 (dacht ik) .




Ja eigenlijk had het wel en maatje groter gekund nu, maar toen ik hier aan begon was ik net met roken gestopt, en nog bijna niets groeid, maar het heeft net wat te lang gelegen ik ben in tussentijd toch wel wat kilootjes aangekomen. (nu groei ik niet meer , blijf nu op aardig hetzelfde gewicht)


Maar verder vind ik het een super leuk shirtje geworden!






Maar ik rook nog steeds niet, en dat is me ook heel wat waard!






De paarse tuniek komt uit de Sandra mode van afgelopen zomer, ik had het tuniek op de clubdag aan, dus velen van jullie hebben het wel gezien denk ik.




Maar ik was er nog niet aan toe gekomen om een foto te plaatsen, bij deze dus.


Een leuk modelletje, vind ik zelf, hier zal ik vast veel plezier van hebben.




Groetjes Nellie




1 opmerking:

Kleding Jetje zei

Ik vind ze je alle 2 heel leuk staan. Heel mooi gemaakt.

Groetjes mariƫtte