woensdag 23 februari 2011

niet zo actief





Hallo allemaal,
De laatste tijd niet zo heel (naai actief) geweest, ik ben druk geweest met het inzingen van een CD zoals ik in het vorige bericht al schreef. (heb ik veel afleiding aan gehad)
Ook heb ik vorig jaar erg veel meegemaakt, waardoor ik geen zin aan naaien had, het is begonnen met het overlijden van mijn schoonmoeder, daarna heeft een collega zelfmoord gepleegd, dat is iets waar ik eigenlijk nog niet normaal over praten kan, heel vreselijk was dat, we hebben samen best wel veel gedeeld, het is en blijft een rare vreemde lege plek op het werk.
Ze was nog maar 53 jaar!
Ze had alles wat haar hartje begeerde, was net oma, ging een paar keer per jaar op vakantie, ja en dan toch koos ze er voor om uit het leven te stappen, onbegrijpelijk, ze is heel ziek geweest (geestelijk), en niemand had ook maar iets in de gaten.
Verder zitten we hier een beetje in de lappenmand, mijn man en ik, we zijn nooit ziek , maar nu allebei onder behandeling, mijn man is zelfs opgenomen geweest, maar is inmiddels weer thuis.
Maar het begin is er weer, ik heb weer achter de naaimachine gezeten!
Ik heb vorige week een rokje en een vestje gemaakt, maar heb even geen camera bij de hand, ik zal binnenkort een foto plaatsen.
En mijn schoonvader heeft 2 leuke poppenstoeltjes gemaakt, voor het showen van poppenkleertjes, ook hier zal ik een foto van maken!
Ook heb ik bijna weer een leuk tricot jurkje klaar,
Foto's volgen nog.
Groetjes Nellie

Geen opmerkingen: