zaterdag 5 maart 2011

vestje en rokje


Het vestje komt uit de knip van november 2009, het was eigenlijk een proefje!, het vest heb ik uit een fleece plaid gemaakt, maar het blijft goed, ik heb wel een duurdere fleece gehad, dat minder van kwaliteit was!
Ik zag nog was rijg draadjes zitten bij de zakken, maar die zijn er inmiddels uit! (hi hi)
Het lijkt net of de zakken niet gelijk zitten op de foto, maar dat is niet zo, dat is gezichts bedrog.
Het vestje draagt heerlijk, ik heb het al vaak gedragen.

Het paarse gebloemde velvet rokje komt uit de Knip van juni of juli van 2010 het is en basic rokje met heup pas, maar de stof is druk genoeg, ik blijf het een mooi stofje vinden, en krijg er leuke reactie's op.

Wel fijn om eens weer iets te kunnen laten zien.

1 opmerking:

Nicole Claudia zei

Wat een mooi rokje en vestje heb je gemaakt. Mooi stofje is dat rokje, dan heb je inderdaad een eenvoudig modelletje nodig.

Het rokje staat je super met dat spijkerjasje, vestje en sjaaltje.

Groetjes, Collie